De Stoffenkraam

  • Super scherpe prijzen
  • Wekelijks nieuwe stoffen
  • Spaarkaart voor extra korting
  • Gratis verzending vanaf 50,- in NL, BE en DE.
  • 5 winkels in Nederland

Bekijk alle stoffen

Klantbeoordelingen

De Stoffenkraam
8.910
6767 Beoordelingen

snelle correcte levering...

Ingrid 04/12/2018
KiyOh
 

Meest gestelde vragen

Hieronder een overzicht van de meest gestelde vragen met daarbij de antwoorden:

1. Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?

U kunt op de volgende manieren betalen:
- Simpel en veilig met Ideal (betalingskorting van 2%)
- Per machtiging
- Met Paypal
- Op factuur (bijkomende administratiekosten zijn 2,50 euro), na bestellen ontvangt u een mail/factuur van Buckaroo, u dient binnen 14 dagen te betalen aan Buckaroo via de aangegeven betaalopties die u in uw mail mee ontvangt, u betaalt dus niet aan De Stoffenkraam. - Contant betalen bij afhalen op een van onze markten of in de winkel.
Wanneer een betaling is mislukt wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

2. Hoeveel verzendkosten komen er bij mijn bestelling?

De verzendkosten zijn ongeacht het gewicht € 6,95 per pakket, is uw pakket zwaarder dan 10 kg. is de meerprijs voor onze rekening, (zijn er echter meerdere pakketten nodig, kunnen wij meer verzendkosten rekenen).
Mocht uw bestelling in een enveloppe passen en door de brievenbus kunnen dan zullen de kosten € 3,85 zijn (ook ongeacht wat u bestelt, dit zijn de kosten voor het verzenden en verpakken).

3. Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Wij streven ernaar om uw bestelling dezelfde dag te versturen of de dag erna, of TNT het dan ook daadwerkelijk de volgende dag aflevert kunnen wij helaas niet garanderen maar in de meeste gevallen is dat wel zo. Wanneer u kiest voor een eenmalige machtiging en als het bedrag hoger is en het een eerste bestelling betreft kan het zijn dat dit iets langer duurt (bij eenmalige machtiging sturen wij de bestelling na de storneringsperiode). Ideal betalingen worden direct verstuurd.

4. Als een artikel is uitverkocht en ik heb reeds betaald?

Wanneer een artikel is uitverkocht zullen wij contact met u opnemen voor een alternatief. Mochten we hier echter niet uitkomen zullen wij u binnen 10 dagen het teveel betaalde bedrag terugstorten op het rekeningnummer wat u dan per mail aan ons doorgeeft.
(Artikelen die ook reeds geknipt zijn t.b.v. een bestelling kunnen niet meer geannuleerd worden, wanneer u artikelen voor bijv. een set bij elkaar heeft gezocht, vermeldt u dit dan bij de opmerkingen zodat we er rekening mee kunnen houden);

6. Mogen artikelen zoals schoenen, kledingsets of t-shirts teruggestuurd worden als het niet past?

Ja, dat mag....... alleen betaalt u verzendkosten voor het verzenden naar u toe en het retourzenden, u moet het pakket ook altijd zelf frankeren omdat wij geen gratis retourservice hebben.

7. Als een stof qua kleur niet bij het geheel past waar ik het bij wilde combineren of qua kleur tegenvalt, mag ik het dan terugsturen?

Nee, helaas kunnen wij op maat afgeknipte artikelen die aan de omschrijving en kleur (kleur kan in sommige gevallen iets afwijken oa. door beeldscherminstellingen, wij proberen de kleur zo nauw mogelijk weer te geven) voldoen niet terugnemen. Mocht u een totaal andere stof en/of kleur gekregen hebben wordt dit uiteraard wel opgelost.

8. Kan ik via internet een bestelling doen en ophalen in de winkel of op de markt?

Ja, u kunt uw bestelling gewoon via onze website doen en u komt dan vanzelf bij betalen de optie tegen om uw bestelling op de markt op te halen of in de winkel.

9. Als ik veel meters van een soort stof nodig hebt of meerdere stoffen met grotere hoeveelheden, heeft u dit dan op voorraad of hoelang duurt het voordat ik erover kan beschikken?

Van veel standaardstoffen hebben wij genoeg op voorraad, mochten we niet genoeg hebben, is dit binnen een aantal dagen weer bij ons op voorraad. Sommige modestoffen kunnen geheel uitverkocht zijn en niet meer binnenkomen.

10. Ik heb eigenlijk iets nodig wat niet op uw website staat, heeft u dit toch of kunt u hier aankomen?

Stel uw vraag via de e-mail en wij kijken of we het in onze winkel hebben en zo niet proberen wij het voor u te bestellen en/of in te kopen.

11. Mag ik foto's van uw website gebruiken voor mijn eigen website of andere doeleinden?

Nee, alles op deze website is auteursrechtelijk beschermd. Zonder toestemming is het dan ook ten zeerste verboden om foto's, teksten en/of andere artikelen te kopiëren.

  • Uitgebreid betaalgemak: